כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד / כריסטיאנו רונאלדו ישלם קנס של 18 7 מיליון יורו לרשויות המס בספרד כלכליסט : ריאל מדריד מכרה בשנה שעברה 1.4 מיליון חולצות רפליקה ברחבי העולם (הכנסה של כ־140 מיליון יורו).

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד / כריסטיאנו רונאל×"ו ישלם קנס של 18 7 מיליון יורו לרשויות ×"מס ×'ספר×" כלכליסט : ריאל מדריד מכרה בשנה שעברה 1.4 מיליון חולצות רפליקה ברחבי העולם (הכנסה של כ־140 מיליון יורו).. אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח יהיה אסיר תודה עבור המועדון, הנשיא, הקבוצה כל אנשי הצוות בלי יוצא מהכלל והאוהדים. הוא שובר לרסיסים את המספרים של עידן הגאלקטיקוס הראשון. ריאל מדריד מכרה בשנה שעברה 1.4 מיליון חולצות רפליקה ברחבי העולם (הכנסה של כ־140 מיליון יורו). את ההסבר הפשוט ביותר לתופעה העל. רונאלדו באיים הקנריים בשנת 2012, דווח בעיתון אס הספרדי, מימנו רונאלדו והסוכן שלו טיפול רפואי לילד חולה סרטן מהאיים הקנריים.

כמאמן של הקבוצה הבוגרת הוא ייזכר כאחד הענקים של ריאל מדריד. ריאל מדריד מזוהה עם הצלחה ומצוינות מאז היווסדה. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד נחשבת למותג מוביל בעולם עם מאות מיליוני אוהדים. לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד.

ספורט ×›×
ספורט ×›×"ור×'ל עולמי Nrg ×'פעם ×" 12 ריאל מ×"רי×" זכת×" from www.makorrishon.co.il
במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. רונאלדו עושה תחרות עם בוגאטי. על כריסטיאנו רונאלדו, אותו רכש בסכום שיא בקיץ 2009 ממנצ'סטר יונייטד, אמר פרס: מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. Make social videos in an instant: כל 32 הנבחרות שישחקו במונדיאל בברזיל נקבעו אמש. סכום ההעברה עליו הודיעה יובה הוא 100 מיליון אירו ורונאלדו חתם לארבע שנים בהן ירוויח 120 מיליון אירו בסך הכל (30 תשע שנים וכמה ימים אחרי שנרכש על ידי ריאל מדריד והפך לשחקן היקר בהיסטוריה (94 מיליון אירו), רונאלדו השלים את המעבר לענקית האיטלקית וינסה לעזור לה לזכות בליגת. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה.

אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח יהיה אסיר תודה עבור המועדון, הנשיא, הקבוצה כל אנשי הצוות בלי יוצא מהכלל והאוהדים.

שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה. רונאלדו כבר יש שלושה ילדים. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. Get your team aligned with all the tools you need on one secure, reliable video platform. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: אבל בכל מקרה, נניח שההחזר הישיר ממכירת החולצות של רונלדו יעמוד. לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד. ריאל מדריד סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הטוב ביותר בעולם, בתמורה לסכום שיא של 94 מיליון יורו. הוא אחד מהאגדות הכי גדולות שלנו וכמו כריסטיאנו רונאלדו הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלנו. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! על כריסטיאנו רונאלדו, אותו רכש בסכום שיא בקיץ 2009 ממנצ'סטר יונייטד, אמר פרס: הכל סגור, כריסטיאנו רונאלדו חתם ביובנטוס. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה.

המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה מודריץ', כארים בנזמה ומרסלו שעלה רק כמחליף לקראת הסיום כמעט הביא להפסד, אלא שלמזלו סרחיו ראמוס הוכיח. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. הכל סגור, כריסטיאנו רונאלדו חתם ביובנטוס. Get your team aligned with all the tools you need on one secure, reliable video platform. Use custom templates to tell the right story for your business.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו Mako from img.mako.co.il
הערב (חמישי) נחשף שיתוף פעולה נוסף של כריסטיאנו עם מקורות ישראלים. אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח יהיה אסיר תודה עבור המועדון, הנשיא, הקבוצה כל אנשי הצוות בלי יוצא מהכלל והאוהדים. ריאל מדריד סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הטוב ביותר בעולם, בתמורה לסכום שיא של 94 מיליון יורו. כריסטיאנו רונאלדו המדהים בעוד אוסף ביצועים! הילד בן השבע, כריסטיאנו רונאלדו הבן והתינוקות. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה. קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד נחשבת למותג מוביל בעולם עם מאות מיליוני אוהדים. ריאל מדריד מזוהה עם הצלחה ומצוינות מאז היווסדה.

אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח יהיה אסיר תודה עבור המועדון, הנשיא, הקבוצה כל אנשי הצוות בלי יוצא מהכלל והאוהדים.

ריאל מדריד מזוהה עם הצלחה ומצוינות מאז היווסדה. השניים פגשו את הילד ומשפחתו לאחר משחק של ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו והחליטו לממן לילד טיפול בבית חולים פרטי במדריד. ריאל מדריד הפכה למפלצת תעשייתית בעידן כריסטיאנו רונאלדו. ההשפעה שלו על ריאל מדריד לא תישכח לעולם. סכום ההעברה עליו הודיעה יובה הוא 100 מיליון אירו ורונאלדו חתם לארבע שנים בהן ירוויח 120 מיליון אירו בסך הכל (30 תשע שנים וכמה ימים אחרי שנרכש על ידי ריאל מדריד והפך לשחקן היקר בהיסטוריה (94 מיליון אירו), רונאלדו השלים את המעבר לענקית האיטלקית וינסה לעזור לה לזכות בליגת. הוא אחד מהאגדות הכי גדולות שלנו וכמו כריסטיאנו רונאלדו הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלנו. לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו זכה בתואר כדורגלן השנה של פיפא. לאחרונה, כריסטיאנו רונאלדו (32) הפך לאב תאומים באמצעות אמהות פונדקאית, בעוד שמועה מספרת שחברתו, ג'ורג'ינה רודריגז (22), גם היא עם ג'ורג'ינה רודריגז, שחקן ריאל מדריד הוא אמר להיות היכרויות מאז השנה שעברה. רונאלדו עושה תחרות עם בוגאטי. כריסטיאנו רונאלדו הופך שוב לאבא. הילד בן השבע, כריסטיאנו רונאלדו הבן והתינוקות. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר.

רונאלדו באיים הקנריים בשנת 2012, דווח בעיתון אס הספרדי, מימנו רונאלדו והסוכן שלו טיפול רפואי לילד חולה סרטן מהאיים הקנריים. ריאל מדריד סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הטוב ביותר בעולם, בתמורה לסכום שיא של 94 מיליון יורו. בעליל הרגיז, כוכב ריאל מדריד אמר כי הוא לא מעוניין. רונאלדו עושה תחרות עם בוגאטי. כריסטיאנו רונאלדו המדהים בעוד אוסף ביצועים!

×
×"אם ריאל מ×"רי×" לא למ×"×" כלום ממכירת רונאל×"ו ×"זווית from hazavit.co.il
כבר ראיתם בעבר את כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל שזכה בכל תואר אפשרי (טוב, למעט המונדיאל), מככב על המסך בפרסומות ישראליות ואף מדבר עברית. לא לחינם הוא יצא בהודעה רשמית של ריאל מדריד. שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה. הערב (חמישי) התייחס לכך לראשונה סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, באופן רשמי. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. פפה מתקל בצורה כואבת את כריסטיאנו רונאלדו באימון ריאל מדריד ומפיל אותו לדשא.

דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו!

המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה מודריץ', כארים בנזמה ומרסלו שעלה רק כמחליף לקראת הסיום כמעט הביא להפסד, אלא שלמזלו סרחיו ראמוס הוכיח. אבל בכל מקרה, נניח שההחזר הישיר ממכירת החולצות של רונלדו יעמוד. כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד גולאסו גול שער בעיטה קראטה כריסטיאנו רונאלדו. דרכה של ריאל מדריד רצופה במסורת של זכייה בתארים. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. לא כולן של רונלדו, אך ההנחה היא שכחצי מסך החולצות שנמכרו היו עם שמו של רונלדו (זו הערכה נדיבה מאחר שהמועדון מלא בכוכבים בינלאומיים פופולריים במדינותיהם). ריאל מדריד הפכה למפלצת תעשייתית בעידן כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו טיפים להצלחה ומוטיבציה. חמישה אתגרים משמעותיים מחכים לרונאלדו בשביל להבטיח את הזכייה בתואר שחקן השנה בעולם. שיאן הכיבושים הוא כריסטיאנו רונאלדו, עם 404 שערים, מתוכם 285 שערי ליגה. ריאל מדריד מזוהה עם הצלחה ומצוינות מאז היווסדה. כריסטיאנו רונאלדו הופך שוב לאבא.

במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 268 מיליון לישט כריסטיאנו רונאלדו. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama